FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Ordrebestilling:

Hvad er jeres åbningstider?

- Webshoppen har åbent døgnet rundt, du har dog mulighed for at afhente dine varer på vores lager eller at kontakte os telefonisk indenfor vores åbningstider.

Kan jeg skrive en kommentar til min ordre/leveringen?

- Ja, når du går igennem bestillingen, finder du et kommentarfelt & ved valg af fragt, skal du oplyse om varene må sættes.

Får jeg en følgeseddel med min bestilling?

- Nej, vi afsender alt infomation elektronisk for at undgå for meget papirspild.

Den ønskede vare er udsolgt?

- Vis varen er udsolgt, kan du enten afvente den kommer på lager igen, eller kontakte os for at høre omkring hvornår varen kommer på lager, samt evt. reservere varen. Det svinger meget fra leverandør til leverandør hvornår, varene kommer på lager igen.

Jeg har afgivet min odre, men ønsker mere med

- Kontakt os hurtigst muligt, så forsøger vi at hjælpe dig.

Betaling:

Hvilke former for betaling modtager i?

- Vi tar imod bankoverførsel, mobilepay, visa, visa electron, masterard.

Hvilken betalingsbetingelser er der?

- I første omgang er det netto kontant, med tiden vurdere vi omkring kredit individuelt fra kunde til kunde.

Levering / afhentning:

Hvilke leverings muligheder tilbyder i?

- Vi afsender alle varer med GLS eller pallefragt afhængigt af mængden.

Hvornår modtager jeg mine varer?

- Vi afsender dine varer hurtigst muligt, normalt er de fremme indenfor 1-3 hverdage.

Hvad koster fragten?

- Fragten koster fra 50 kr ex. moms. Denne er afhængig af vægten. Ved ordre over 3499kr ex. moms er leveringen gratis.

Sender i til Grønland?

- Ja det gør vi. Kontakt os for mere infomation.

Sender i til Sverige?

- Ja det gør vi. Kontakt os for mere infomation.

Sender i til Norge?

- Ja det gør vi. Kontakt os for mere infomation.

Vi er klar til at hjælpe dig

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?



Ring til os

Tlf. 61101121